Укр   |   Рус
Пн - Пт 9:00-18:00; Сб, Нд - за домовленістю
Телефонуйте без вихідних (067) 881-38-68
Можливий виїзд за вашою адресою
Доставка документів по Києву безкоштовно
м. Київ, пр-т Визволителів 1 (м. "Дарниця")
вул. Б. Хмельницького 16-22 (м. "Театральна")

Бухгалтерські послуги для ФОП. Бухгалтерське обслуговування приватних підприємців Київ.

Бухгалтерський облік для ФОП, СПД. Надаємо якісні бухгалтерські послуги для ФОП в Києві. Ми маємо багаторічний досвід з бухгалтерського обслуговування (супроводу) фізичних осіб - підприємців. Замовляючи бухгалтерські послуги у нас, Ви отримуєте повний комплекс послуг - від контролю та обробки первинних документів до здачі звітів до податкової інспекції.

Як при перших самостійних кроках у бізнесі підприємцям початківцям, так і досвідченим підприємцям важливо концентрувати свою увагу на господарській діяльності, бізнес-процесах та розвитку власного бізнесу, а не витрачати найцінніше - час на здійснення рутинних та одноманітних бухгалтерських операцій та поданні податкової звітності. Тому багато підприємців з метою економії часу та фінансових витрат передають ведення бухгалтерського обліку стороннім (зовнішнім) організаціям, тобто використовують бухгалтерський аутсорсинг для ФОП. Замовивши аутсорсинг бухгалтерських послуг, що надаються професійними фахівцями, Ви отримуєте можливість не утримувати власний штат бухгалтерії і при цьому отримувати повноцінний бухгалтерський супровід будь-якої складності.

У вартість бухгалтерських послуг для ФОП входять:
- консультаційна підтримка з оподаткування;
- обробка прибуткової документації;
- обробка видаткової документації;
- перевірка правильності первинної документації;
- сортування й систематизація документів;
- нарахування заробітної плати;
- розрахунок та інформування про податки;
- підготовка та здача звітності;
- реєстрація виданих податкових накладних;
- проходження планових перевірок;
- інші послуги відповідно до договору на бухгалтерське обслуговування ФОП.

Приватні підприємці (ФОП) можуть обрати одну з двох систем оподаткування:
- загальну систему оподаткування - сплата податку на прибуток 18% та інших податків;
- спрощену систему оподаткування - сплата єдиного податку в залежності від обраної групи.
Крім того, всі зареєстровані підприємці незалежно від обраної системи оподаткування і отримання доходів сплачують єдиний соціальний внесок до Пенсійного фонду - ЄСВ 22%.

Підприємці на загальній системі оподаткування не мають обмежень щодо видів діяльності, кількості найманих працівників, обсягів реалізації. Але підприємці зобов'язані вести бухгалтерський облік, документально підтверджувати всі свої доходи й витрати для обчислення сум податків, проводити нарахування заробітної плати працівникам.

За останні роки  спрощена система оподаткування ускладнилася - платники єдиного податку ФОП розділені на 4 групи, для кожної з яких встановили різні ставки податків, у фіксованому розмірі або у відсотках, а також ряд обмежень щодо видів діяльності, розміру доходу та численності персоналу. Додалася додаткова звітність приватного підприємця, – звіт про виплачені доходи 1-ДФ, звіт за єдиним соціальним внеском (ЄСВ), звіт пенсійний фонд по персоніфікації (річний), звіт про вакансії, розрахунок квоти громадян недостатньо конкурентоспроможних на ринку праці, а також обов’язки щодо реєстрації та ведення баз персональних даних, оновлені обов’язки з ведення обліку розрахункових операцій у місцях роздрібного продажу товарів або послуг, з наявністю платіжних терміналів тощо.

Фізична особа - підприємець, ФОП, СПД - найбільш зручна організаційно-правова форма для підприємницької діяльності бізнесу. Це пояснюється простотою реєстрації, організації та можливістю використовувати найману працю. Але хоча в Україні не найвищі податки, але постійні зміни в законодавстві, складність визначення сум податків постійна зміна форм звітності та відсутність інструкцій ускладнює самостійне ведення бухгалтерського обліку. Тому останнім часом підприємці все частіше звертаються до фахівців. Звертайтесь до нас - і ми надамо бухгалтерські послуги для ФОП на найвищому рівні.