Укр   |   Рус
Пн - Пт 9:00-18:00; Сб, Нд - за домовленістю
Телефонуйте без вихідних (067) 881-38-68
Можливий виїзд за вашою адресою
Доставка документів по Києву безкоштовно
м. Київ, пр-т Визволителів 1 (м. "Дарниця")
вул. Б. Хмельницького 16-22 (м. "Театральна")
info@lawcenter.com.ua Замовити дзвінок

Реєстрація права власності на об'єкти нерухомості

Нерухоме майно, а саме: земельні ділянки, житлові будинки, квартири, будівлі та споруди, майнові комплекси підлягають обов'язковій реєстрації.

Відсутність в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно унеможливлює проведення будь-яких дій з майном - купівлі-продажу, дарування та укладання інших угод.

Повноваження реєстратора нерухомого майна належать Державній реєстраційній службі України. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно проводиться реєстраційною службою за місцезнаходженням об'єкту нерухомості або нотаріусом, в залежності від конкретної ситуації.

Для проведення реєстраціїї прав потрібно підготувати пакет документів, склад якого залежить від ситуації.

Так, для реєстрації права власності на новозбудований житловий будинок потрібно підготувати наступні документи:
- заява про державну реєстрацію; 
- копія документу, що посвідчує особу заявника; 
- копія реєстраційного номера облікової картки (ідентифікаційного коду) платника податку;
- документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав; - документ про сплату державного мита;
- технічний паспорт на житловий будинок;
- документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку (державний акт, свідоцтво про право на спадщину, інше);
- витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;
- документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам (зареєстрована в ДАБІ декларація про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат);
- документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси.

У випадку, коли заявником подано не всі документи, необхідні для проведення державної реєстрації права власності, реєстрація припиняється.

Подання для реєстрації документів, які не відповідають вимогам, встановленим Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», є підставою для відмови в державній реєстрації прав власності.

Ми готові надати необхідну кваліфіковану допомогу в підготовці пакету документів та реєстрації права власності на нерухоме майно. Це дозволить вам заощадити час, уникнути ситуації з відмовою в реєстрації прав та повернення документів через їх неналежне оформлення.