Укр   |   Рус
Пн - Пт 9:00-18:00; Сб, Нд - за домовленістю
Телефонуйте без вихідних (067) 881-38-68
Можливий виїзд за вашою адресою
Доставка документів по Києву безкоштовно
м. Київ, пр-т Визволителів 1 (м. "Дарниця")
вул. Б. Хмельницького 16-22 (м. "Театральна")
info@lawcenter.com.ua Замовити дзвінок

Про зміни у порядку реєстрації платників ПДВ

Набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 18.03.2016 № 373 «Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», який передбачає скорочення перелік підстав для анулювання реєстрації платника ПДВ, внесення змін до форми витягу з реєстру платників ПДВ та інші нововведення.

Державна фіскальна служба України інформує, що 29.04.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 18.03.2016 № 373 «Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 06.04.2016 за № 515/28645.

Наказом № 373 забезпечено реалізацію норм Закону України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», змінено порядок реєстрації платників ПДВ, а саме:

1) скорочено перелік підстав для анулювання реєстрації платника ПДВ шляхом виключення з Положення про реєстрацію платників ПДВ вимог п.п. «ж» п. 184.1 ст. 184 розділу V Податкового кодексу України, та, відповідно, виключено з переліку документів (відомостей), що підтверджують наявність підстав для анулювання реєстрації, повідомлення державного реєстратора, відомості з Єдиного державного реєстру щодо наявності запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи – підприємця за місцезнаходженням (місцем проживання) або запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу;

2) внесено зміни до форми витягу з реєстру платників ПДВ (додаток 13 до Положення), згідно з якими замість реквізитів одного електронного рахунка у витягу відображаються реквізити трьох електронних рахунків платника ПДВ – сільськогосподарського підприємства, що обрав спеціальний режим оподаткування, призначених для перерахування коштів до державного бюджету та на його спеціальні рахунки: 
- за операціями із сільськогосподарськими товарами/послугами (крім операцій із зерновими і технічними культурами та операцій з продукцією тваринництва);
- за операціями із зерновими і технічними культурами;
- за операціями з продукцією тваринництва.

Також Наказом № 373 запроваджено такі нововведення:

1) якщо особа у встановлений законодавством строк подала заяву про добровільну реєстрацію платником ПДВ і отримала від контролюючого органу пропозицію подати нову заяву, то після виправлення всіх недоліків така особа може подати до контролюючого органу нову заяву про добровільну реєстрацію не пізніше ніж за 3 робочі дні до початку податкового періоду, з якого особа вважатиметься платником ПДВ та матиме право на податковий кредит і виписку податкових накладних. При цьому у такій заяві має бути зазначена така сама бажана дата реєстрації, що й у попередній неприйнятій заяві;

2) оперативне інформування платників про результати розгляду заяв, поданих ними в електронній формі. Так, якщо за результатами розгляду заяви в електронній формі (ф. № 1-ПДВ, ф.№ 3-ПДВ) контролюючим органом прийнято рішення про відмову в реєстрації (анулюванні реєстрації) платника ПДВ або запропоновано надати нову заяву про реєстрацію (анулювання реєстрації) платника ПДВ, то така відмова або пропозиція викладається контролюючим органом в електронній формі та надсилається на адресу електронної пошти, з якої надійшла заява;

3) встановлено десятиденний строк для направлення до ДФС рішення контролюючого органу про скасування рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ.

Джерело: ДФС України